Jij staat bij ons centraal

Dé logistieke oplossing voor jouw business. Profiteer van de goedkoopste tarieven, gratis opslag & kosteloze aansluiting.

 

Contact Info
+31638179471 info@fulfilnetic.nl Vaartweg 58 F 8243 PP Lelystad

Veelgestelde vragen

01 Bij hoeveel orders kan ik al klant worden bij Fulfilnetic?

Wij hanteren geen minimum aantal zendingen.

02 Naar welke landen zenden jullie pakketjes?

Wij zenden pakketjes naar alle landen binnen de Europese Unie.

03 Welke logistieke dienstverleners gebruiken jullie?

Op dit moment werken wij met DHL en PostNL, in toekomst zullen wij ook gebruiken maken van andere logistieke dienstverleners.

04 Hoe verloopt de facturatie?

Elke 5e van de maand sturen wij een factuur over de zendingen in de voorafgaande maand.

05 Hebben jullie een retourservice?

Wij nemen graag jouw retourservice over.

Hierbij controleren wij de verkoopbaarheid. Indien het verkoopbaar is voegen we het weer toe aan jouw voorraad.

06 Hoe kan ik gebruik maken van jullie bedrijfsadvies?

Kan via de mail/ Whatapp of via de telefoon. We geven passend advies op al uw vragen.

07 Betaal ik voor de opslag van mijn goederen bij jullie?

Bij Fulfilnetic is de opslag geheel kosteloos.

08 Voor hoelang wordt een samenwerkingsovereenkomst gesloten?

De overeenkomst geldt voor zolang als jij dat wenst. Indien je geen gebruik meer wilt maken van onze diensten, kun je op elk moment stoppen.

09 Hoe ontvangt de klant de track en trace code?

Door middel van koppelingen tussen onze systemen zal dit proces geautomatiseerd worden. Klanten zullen de track en trace code zoals gebruikelijk via de e-mail ontvangen.

10 Hoe worden dozen standaard ingepakt?

Orders worden zorgvuldig verpakt met vulmateriaal, pakbon en eventuele gewenste extra’s.

11 Wat is de cut-off tijd?

De cut-off tijd is voor 22:00 besteld is dezelfde dag verzonden. Gebruikelijk worden de orders dan de volgende dag bezorgd bij de klant.

12 Wat zijn jullie aanlevervoorwaarden?

Producten dienen aangemeld te worden in ons systeem voordat ze gestuurd worden naar ons magazijn. Ook dient ieder product een EAN-label te hebben.

13 Zijn er aansluitkosten waar rekening mee gehouden dient te worden?

Wij hanteren geen aansluitkosten. Alle koppeling doen we gratis.

14 Hebben jullie een klanten portaal?

We maken gebruik van een fulfilmentsoftware. Hierdoor heb je altijd inzicht in de voorraden in ons magazijn. Ook kunnen leveringen aangemeld worden en producten toegevoegd worden in ons systeem.

15 Wat zijn de extra kosten bij meerdere producten in een order?

Bij ons betaal je alleen per verzending, dus bij dubbele bestellingen of meer blijft het tarief hetzelfde aan 1 keer de verzendprijs.

16 Kunnen goederen direct vanuit de leverancier naar ons gestuurd worden?

Ja dat kan zeker en dat raden we ook aan! Mocht je later dan toch nog een sample nodig hebben dan kunnen we die altijd even opsturen.

Opmerkingen of een vraag die er niet tussen staat?

e-Fulfilment
f
Meer dan Fulfilment

Wij helpen jouw business groeien door persoonlijk advies te geven op elk vlak. Samen staan we sterker!