Veelgestelde vragen
Wellicht heb je nog vragen over onze diensten. Fulfilnetic heeft daarom een lijst opgesteld van veelgestelde vragen om jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Wellicht heb je nog vragen over onze diensten. Fulfilnetic heeft daarom een lijst opgesteld van veelgestelde vragen om jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn.
De cut-off tijd is het laatste moment van de dag waarop jouw klant een bestelling kan plaatsen die nog diezelfde dag verpakt en verzonden wordt.
Pakket L | 60 x 40 x 40 |
We beschikken over een marketplace integrator waarmee je al verkoopkanalen makkelijk kunt koppelen.
Meer info op: https://e-tailize.com
We maken gebruik van all-in tarieven, je kunt deze vinden op onze tarieven pagina. Klik hier voor meer informatie.
Je kunt vanaf 50 orders per maand klant bij ons worden. Twijfel je? Neem dan contact met ons op.
Retouren worden altijd behandeld op basis van jouw richtlijnen. Als jij bijvoorbeeld wilt dat we alle “ontvangen” producten per maand voor je verzamelen en het aan het einde van de maand naar je toesturen, dan kan dit. We bespreken dit altijd van tevoren met je en jij kunt hierin zelf aangeven wat we voor je kunnen betekenen.
We factureren maandelijks achteraf op de 1e van de maand.
Aanlevervoorwaarden
Om levering van de goederen zo correct en efficiënt mogelijk te kunnen verwerken, dien je op de volgende voorwaarden die wij hanteren te letten:
Door onze software te koppelen aan jouw bol winkel kunnen we de labels van bol.com importeren. Hierdoor kan je gebruik maken van VVB terwijl wij de orderverwerking voor je doen.
Dat faciliteren we zeker. Dagelijks pakken we alle vvb+ orders in tot 23:59.
Wij faciliteren de inslag, opslag en verzending van goederen vanuit ons magazijn naar die van Bol.com en Amazon.
Maandag tot en met zaterdag (vvb).
Het Fulfilnetic Fulfilment Portal biedt verschillende functies, waaronder:
Indien je gebruik maakt van onze retourservice zal het kopje “retouren” zichtbaar worden. Hierin komen al je retouren te staan. Elke geretourneerde bestelling kijken we zorgvuldig na. Als het product in orde is, zullen wij het product weer toevoegen aan de voorraad. Als het product beschadigd is en daarom niet meer verkoopbaar is, zullen wij het product aanmerken als “onverkoopbaar”. Als we niet zo goed weten wat we met het product moeten doen, zullen wij het aanmerken als “ontvangen”. Je kunt dan zelf een opmerking plaatsen met wat we voor je kunnen doen of contact opnemen met de klantenservice.
Retouren worden altijd behandeld op basis van jouw richtlijnen. Als jij bijvoorbeeld wilt dat we alle “ontvangen” producten per maand voor je verzamelen en het aan het einde van de maand naar je toesturen, dan kan dit. We bespreken dit altijd van tevoren met je en jij kunt hierin zelf aangeven wat we voor je kunnen betekenen.
Onder het kopje “webshop” vind je alle koppelingen die we hebben gemaakt.
Wanneer je op de link van je webshop klikt zie je alle geïmporteerde orders.
Het is goed om te weten dat je hier ook fouten kan opsporen. Indien er een order niet geïmporteerd is kun je hier altijd de reden achterhalen.